...








photography artwork tutorial tips

Tuesday, December 8, 2009

Group shot!!!

Ahad lepas aku dapat job utuk shot gambar group shot!!!. Best, memang dah lama rase nk buat group shot ni. Tapi tak berpeluang je. So, tanpa rasa segan, malu dan shy. Aku pun terima la tawaran tu. Memang happening la pasal semua ni rakan2 seperjuangan masa kat sekolah dulu. Best jugak la dapat jumpa semula diorang ni. Padahal waktu mula2 tu segan jugak nak tangkap. Tapi dah lama2 tu syok sendiri pulak (hihi). Bukan apa, dulu kat sekolah aku bukan nye MPP pon. So kat situ aku sorang je la yang ganjil, nasib baik la aku ajak sorang lagi yang bukan MPP untuk teman aku. Kalau tak memang segan habis la.So ni la sedikit preview untuk korang. Gambar lain upload esok je pasal banyak gambar lagi nak kena edit ni . Hu, letih.

So,nantikan esok untuk gambar group shot!!! ni.

Dikesempatan ini juga, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada owner w3garden (the Malaysia Blog Showcase) kerana telah menyenaraikan blog aku dalam tu. Sebenarnya aku pon baru je perasan blog aku ada dalam tu. THANK YOU SO MUCH~

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin