...








photography artwork tutorial tips

Monday, September 27, 2010

Design untuk bulan ini

(poster design)

Halooo! blogger2 sekalian. Sihat ke tak? Kalau tak sihat kenapa korang datang kat blog ni. Pergi la jumpa doktor. Karang berjangkit pulak. Haha. Ok lah Post ni just nak mensemakkan lagi je blog ni sebab apa yang aku tunjuk ni semua adalah sebahagian dari design2 aku untuk bulan ni. Ni semua yang orang tempah. Yang kerja aku buat untuk diri sendiri aku tak tunjuk kat sini sebab buruk. Hihi. Kalau aku buat untuk orang. Baru aku buat sungguh2.

Tapi macam korag boleh tengok, design2 aku ni masih lagi belum tahap yang memuaskan bagi aku. Sebab aku rasa terlalu banyak kelemahan lagi dari macam2 sudut la. Contohnya macam pengolahan warna, susun atur huruf. So aku berharap agar teknik mendesign ni dapat aku gilap dari hari ke hari. Kepada korang yang expert2 tu. Bagi la tips2 yang best untuk aku ye. hihi

jom tengok yang lain...

(bunting design)
-1st time design buting ni. Kena banyak belajar lagi ni

(Backdrop design)

(poster design)
p/s: Ok lah, tak banyak pon sebenarnya gambar nak tunjuk. Tapi harap korang boleh la bagi kritikan apa yang korang rasa masih kurang. Nanti aku cuba upload banyak2 gambar lagi ok. So, see you guys later -tehee!

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin