...








photography artwork tutorial tips

Monday, December 13, 2010

Edit Photo Contest

contest
(klik gambar untuk ke contest)

Salam semua, hari ni tiba2 aku terasa bersemangat nak join contest. hihi. Memandangkan contest ni pasal mengedit gambar, lagi la syoknya aku nak joinkan. Tapi bukan la target aku nak menang. Hanya nak memeriahkan lagi suasana. Yelah harapan la nak menangkan sebab aku tengok yang join contest cik Dalia ni pon dah 360++. Wow banyak tu kan. 1st time tengok contest yang meriah macam ni.

Rupanya ramai blogger2 ni suka edit gambar yek. Hebat2 pulak tu. Rupanya selama ni korang sorokkan bakat korang yek. Tak elok tau simpan2 bakat ni. haha. Ok lah sambung balik cerita pasal contest. Sebelum nak join ni ada beberapa syarat kena ikut. Ni syarat2 dia ...

Syarat-syarat Penyertaan


1. Buat satu post yang bertajuk "Edit Foto Contest" (dalam post tu wajib ada banner contest)
2. Follow blog Cik Dalia
3. Edit gambar ikut kreativiti masing2. Apa2 gambar pon takpe. (bagi tau sekali cara software apa pakai)
4. Tag 4 orang blogger
5. Tinggalkan link post di kotak komen post ni

So ni dia 2 gambar aku pertaruhkan. Eh boleh ke 2? Tapi dalam syarat takde pon kata pasal limit gambar. hihi. So macam mana ok tak. Gambar2 ni semua aku tak curi kat mana2 ok. Memang originally dari aku punya koleksi gambar. Kang ada pulak tuduh aku curi gambar orang.


Ke dua2 gambar kat atas di edit menggunakan adobe photoshop dan langsung tak menggunakan teknik yang specific. Just main hentam je, ikut sedap mata memandang. Sekarang ni nak tag pulak mereka2 yang bertuah. Hahah!


Ok lah, rasanya aku dah memenuhi semua syarat2 yang dikehendaki. Apa lagi, undilah aku dengan taip EZHAN hantar ke 1234. Haha, gurau je. mana ada main undi2 ni. So see you guys in my next post.

p/s: sila jangan tanya gambar perempuan kat atas tu gambar siapa. Harap maklum. hihi...

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin