...








photography artwork tutorial tips

Tuesday, January 4, 2011

20 Website Tutorial Photoshop Terbaik

Hello guys, sihat tak semua. Macam mana dengan permulaan tahun baru korang. Baik ke tak? Harap2 baik la ye. Ok lah, hari ni aku nak kongsikan dengan korang satu benda yang mesti korang suka punya kan. Aku tengok sekarang ni dah makin ramai orang yang dah menggunakan photoshop. Ramai yang suka mendesign kan. Tapi masih ada lagi yang kurang mahir nak gunakan photoshop ni. So, hari ni aku nak bantu korang belajar photoshop dengan lebih cepat. Aku dah berjaya menyenarai pendekkan "20 Website Tutorial Photoshop Terbaik".

Haa, dengan ni, lebih mudah la korang nak belajar kan. Aku pon banyak belajar dari website2 ni. Aku tak pernah pon ada cikgu khas untuk blaja photoshop. Semuanya self taught. Maknanya kalau selama ni korang anggap aku terer kan. Sebenarnya korang silap, sebab korang pon boleh jadi lagi hebat daripada aku. Janji kena rajin je. hihi.


Haa, amacam banyak kan tutorial2 dalam website2 ni. Apa lagi bookmark cepat2. Lepas ni korang boleh la belajar photoshop ni puas2. Mana tak paham boleh tanya aku (bajet power la pulak budak ni). Nampaknye lepas ni tak payah la aku bagi lagi tutorial kan. haha. Jangan risau, tutorial dalam ni tetap akan diteruskan. Sebab aku rasa korang lagi selesa tutorial dalam bahasa Malaysia kan. Ok lah, selamat belajar photoshop di ucapkan.

p/s: Kepada yang ada menempah design dengan aku, harap bersabar ye sebab sekarang ni agak sibuk sikit dengan pendaftaran sem baru

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin