...








photography artwork tutorial tips

Wednesday, October 27, 2010

Photo Manipulation: Forgotten Castle

Title: Forgotten Castle
Medium: Photoshop cs3
Duration: 1 hour
stock photo: 8 (castle, 3 waterfall, 2 mountain, cloud, bird)

Dah lama tak buat photo manipulation, tiba-tiba hari ni gatal tangan pulak nak main photoshop. Walaupun assignment berlambak2 lagi tak siap. hihi. Ok dalam photo manipulation ni aku guna kat 7 stock photo dan semua aku ambil dari deviantart. So apa pandangan korang tentang gambar ni ok tak? Aku rasa banyak lagi detail2 yang aku lupa nak touch up. Tapi takpe la, aku pon dalam proses blaja lagi kan. So memang wajjib la kalau ada kesalahan tu kan. Ok lah so korang hayatilah gambar tu baik2 ye

p/s: nanti aku akan tujukkan secara ringkas macam mana aku buat photo manipulation ni. Nantikan post aku yang berikutnya ya. Tehee~

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin