...








photography artwork tutorial tips

Saturday, April 30, 2011

4 Infographics-The Royal Wedding (Prince William dan Kate Middleton)

Salam guys and girls. How are you today? Fine? or not fine? (Macam cikgu english la pulak). Petang tadi korang tengok tak The Royal Wedding antara Prince William dengan Catherine Middleton? Aku tengok. Hahah. Semangat gila kan aku. Sebenarnya aku saje je suka2 tengok. Yelah, benda ni bukan selalu ada kan. Orang kata, Wedding Of a Century. Memang penuh adat la wedding diorang ni. Yang paling aku kagum ialah bertapa bersemangatnya rakyat2 Britain ni sambut wedding diorang. Memang cukup supportive la. Hampir 30 juta lebih manusia2 yang tengok wedding ni kat seluruh dunia tau, termasuk aku. haha. Gila ramai kan.

Kat sini aku just nak share 4 infographic yang cukup best pasal Royal Wedding ni. Bila aku tengok fakta2 ni. Terkejut gila la. Mana taknya. Bertapa mahalnya kos2 yang diorang laburkan nak buat wedding ni. Fuhhh. Aku malas nak cerita panjang2. Apa kata korang tengok sendiri. Tengok betul2 tau. 

Royal Wedding


Source Confused.com


Millions of Dollars for one lavish affair.


Royal Wedding (Infographic)
Source: LocateTV

Amacam. Gila kan fakta2 ni. haha. Btw aku nak bagi tau yang blog aku dah cecah 3000 follower. Wohooo ( Tepukan gemuruh ). Ni merupakan pencapaian yang boleh aku bangga kan la walaupun tak seberapa. Yelakan, blog bukan selalu update sangat pon. Tapi ada jugak insan2 yang baik hati nak follow blog ni. Sekali lagi nak ucapkan Thank you to all my loyal follower. Dan follower ke 3000 tu ialah hagu. Wohoo. Sorry la ye takde hadiah special nak bagi. Tapi kalau nak hadiah jugak, sila lah bagi tau ye. hihi. Ok la, itu saja untuk kali ni. See you next time :)


blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin