...








Monday, July 6, 2009

Misteri yang Terbongkar

seram...

Dulu atuk aku selalu cerita pasal benda ni, tapi aku tak percaya benda2 tahyul macam ni. So bila dah lepas dengar tu buat dek je la. Tapi lepas tengok video ni, aku terkejut gila. Baru aku tau yang kehilangan nelayan2 sebelum ni berpunca dari sejenis makhluk laut yang agak ganas dan ngeri yang orang tua2 bagi tau sebagai "hantu laut"... Apapun kewujudannya tetap diragui dan masih menjadi tanda tanya bagi sesetengah pihak. Dengan tidak membuang masa lagi, jom kita tonton video kat bawah ni tentang kewujudan makhluk yang di maksudkan.........


bagi sesiapa yang penakut dan lemah jantung, dinasihatkan supaya tengok video ni jauh2 sikit.

video


So,Bagaimana dengan pandangan anda setelah menonton video klip di atas?Adakah masih bingung,buntu ataupun ragu² jugak.....

1 comment:

Blog Widget by LinkWithin