...








photography artwork tutorial tips

Wednesday, July 1, 2009

Reborn...new Ezhan Artwork


huuu.... akhirnya siap jugak template baru ni, susah jugak nak cari kombinasi yang menarik.
tapi layout baru ni masih belum cukup sempurna. Macam ada yang tak cukup je rasa...mmmmm
Tapi tak pe,aku cukup berpuas hati dengan hasil kerja aku ni.Ni la aku rasa titik permulaan yang sebenar aku dalam industri blogging kat Malaysia ni...hihihi....

so, penonton2 sekalian..... aku dengan ini meminta jasa baik korang untuk membuat sedikit berutulis kat blog aku ni.....

  1. smart gila
  2. biasa je
  3. boleh la
  4. mmmm
  5. tak terkata
  6. eleh buruk nya
  7. macam hampeh
  8. terbaik
  9. serious meletup
haa,so buat la undian korang ye....lagi 1,klau korang rasa blog ni perlu tambah "something", bagi taula ok.....sekian

0 comments:

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin