...








photography artwork tutorial tips

Sunday, April 4, 2010

Mini Workshop Outdoor Potraiture In CS way # part2

Rasanya hampir sebulan jugak la aku tak mencantikkan blog ni dengan post2 baru, Memang agak sedih jugak la sebab tak dapat nak update blog selalu. Maklum la, sekarang ni musim test, projek pulak berlambak2, assignment lagi la kan. Huuuu....ni la dia kehidupan seorang pelajar.

Tapi tu semua tak bermakna aku akan abaikan blog tercinta ni. Aku still akan update sekerap yang mungkin walaupun kadang2 tu memang sibuk.

ok la tu, malas nak membebel panjang. Seperti yang korang tau, aku ada buat post pasal minii workshop yang aku join bulan lepas. So aku nak sambung post sebelum ni. Jadi ni la dia part 2 untuk workshop tu. Aku show gambar2 yang agak terbaik je bagi aku. Harap korang enjoy la ye.



P/s: mintak maaf la sebab lambat update

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin