...








photography artwork tutorial tips

Friday, May 28, 2010

Digital Painting.

hai rakan2 sekalian kembali lagi kita dalam rancangan motivasi tengah hari (haha, gurau je) Korang masih lagi dalam blog Ezhan-Artwork. Jagan la rasa tersalah blog pulak ye

...Ok lah, semenjak dua menjak ni aku banyak upload gambar2 photography aku dalam blog ni. Makin lama rassanya blog ni dah macam photoblog pulak. Lagi 1, dah lama jugak aku tak upload hasil2 seni yang aku buat. So kali ni aku upload aku punye digital painting.Tak la sejadi mana sangat pasal 1st time aku buat digital painting ni atau lebih kurang macam water colour style la. Kalau korang pon nak try. Tutorial dia korang boleh check dekat Sifoo.com. Apa lagi. Jom lah mencuba. Siapa dah buat bleh tunjuk kat aku..HIHI!!!!

Title: digital painting
medium: Photoshop CS5
Duration: 1 hour 30 min
tutorial:Sifoo.com

p/s: Oh ye, sekarang ni blog aku dah dilengkapi dgn button "LIKE" untuk facebook. Senang2 like la ye

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin