...








photography artwork tutorial tips

Monday, August 23, 2010

15 Website Mencari Photoshop Brush


Hai hai hai semua. Hari ni aku aku dengan seronoknya nak kongsikan lagi link2 menarik untuk rujukan korang semua. Kali ni aku nak bercerita tetang Photoshop Brush. Korang tau ke photoshop brush ni apa? Rasanya kalau yang pakai photoshop tu mesti tahu punya lah kan. Ok lah, Photoshop Brush ni merupakan salah satu tool basic dalam photoshop. Walupun benda ni basic, tapi benda ni boleh menunjukkan kreativiti korang semaximum yang mungkin. Ada beribu2 corak yang disediakan dalam internet untuk korang download dan masukkan dalam koleksi korang. Yang paling bestnya, kebanyakkannya FREE! yahoo..

Tapi bagi sesiapa yang dah expert dalam photoshop, korang boleh create sendiri corak yang korang nak. Bagi sesiapa yang tak tahu tu, boleh la mintak request ye.hihi. Kalau pemintaan menggalakkan. Aku akan cuba buat satu tutorial mengenai brush. Beralih pada benda yang aku nak kongsikan hari ni. Aku telah berjaya menyenarai pendekkan 15 website yang boleh dikatakan mempunyai banyak koleksi brush yang hebat2 belaka. So korang download la banyak2. Biar photoshop korang hang pon takpe. hihi.


p/s: post ni dah dimasukkan under tag tips/download. kalau korang nak tengok lagi tekan je kat tab tips/download kat atas tu ye. harap korang terhibur. Kalau ada salah betulkan lah ye.

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin