...








Friday, August 13, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan

Salam Ramadhan untuk semua. Rasanya masih belum terlambat lagikan aku nak ucapkan kat korang semua para2 Blogger dan semua yang beragama Islam Selamat Berpuasa. Diharapkan kita semua dapat memanfaatkan bulan Ramadhan yang mulia ni dengan sebaiknya. Siapa tahu, mungkin ini merupakan Ramadhan terakhir kita. Jadi jangan sia2kan peluang yang diberi. Kalau boleh jangan la poteng puasa tu. Sebulan je pon. Bukannya lama sangat. Tapi ganjaran yang diberi tu. Huuu, tuhan saja yang tahu.

Sebelum tu aku nak memohon maaf kalau aku ada tersilap tulis perkara2 yang tak patot, atau pon tutorial yang aku pernah tunjukkan sangat susah untuk korang follow. So terima la poster khas yang aku buat ni. hihi. Siapa nak ambil silakan. Tak marah pon. Tak elok marah2 bulan puasa ni kan.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin