...








photography artwork tutorial tips

Sunday, August 8, 2010

Design Flyers Untuk kali Pertama

Salam semua, aku takde apa nak dibicarakan sangat. Just menunjukkan hasil design paling latest aku. Ni pertama kali aku deberi kepercayaan untuk design flyers oleh client. So macam korang boleh tengok kat bawah. Tu lah dia hasilnya. Aku mengaku aku memang tak pandai nak buat susun atur flyers ni. sangat2 complicated. Lagi banyak detail, lagi pening nak design. Dah la dengan tak tau size flyers. Aku main hentam je (hihi). Apa2 pon aku amat berpuas hati dengan hasilnya sebab ni 1st time aku design flyers walaupun tak berapa nak smart dan kurang menarik kan. So apa pendapat korang...


p/s: silalah bagi komen, kritikan yang mana korang rasa aku boleh perbaiki. Atau nak bagi idea2 menarik pon boleh jugak. hihi. Arr. nak bagi tau juga aku akan postkan tutorial photoshop start bulan puasa nanti. Harap bersabar ye.

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin