...








photography artwork tutorial tips

Saturday, January 1, 2011

Photo Manipulation: 2011 Island

Title: 2011 Island Wallpaper
Medium: Photoshop CS3
Duration: 2 hours
Size: 1280 x 1024

Hari ni aku berjaya membuat satu desktop wallpaper untuk gantikan wallpaper lama aku. Tahun baru kan. So kena la yang baru kan. hihi. Kali ni aku try buat satu photo manipulation yang berkonsepkan pulau yang sangat indah dalam bentuk 2011. haha. Tapi aku rasa agak kurang menjadi la sebab ada part2 yang susah nak buat. Contohnya macam bahagian shadow tu. Gila susah nak matching kan. Fuhh. Tapi aku tetap berpuas hati dengan hasilnya. Apa pendapat korang pulak? Jadi ke pulau buatan ni? Kalau korang nak ambil wallpaper ni, silakan. Jangan malu2 kucing pulak ye.

p/s: Ni 1st post aku untuk 2011. wohooo

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin