...








Thursday, October 6, 2011

Bila Haiwan Tersenyum Riang


Kadang2 bila kita rasa sedih mesti kita cari sesuatu untuk menghiburkan hati kita atau melupakan sesuatu benda tu. Betul tak. Contohnya, tengok movie ke, pergi karaoke ke, baca buku ke. Macam2 lagi kan. Tapi kita selalu terlupa sebenarnya benda2 disekeliling kita sendiri boleh menghiburkan hati kita. Contohnya haiwan. Sifat haiwan hampir serupa dengan manusia. Cuma haiwan tak dikurniakan akal untuk berfikiran sehebat kita. Percaya tak percaya haiwan pon boleh buat kita tersenyum dan kadang2 tu boleh gelak guling2 la.

Tak percaya tengok la gambar kat bawah ni ....



tok janggut

"saya lah putera katak"

Sang Tuntung

Miauw

En kuda padi

Abang Koala

En anjing

Pn anjing


En Ostrich

Pak Unta

uhhhhh. nyaman


Senyuman yang menggoda

Tok janggot the return edisi senyum kambing

Adik Orang Utan

Kakak tupai


hihi


Pak belalang



Hyppo, maskot TM

Hahah! harap korang semua terhibur lah ye.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin