...








Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha 2011

Dihari yang penuh dengan keberkatan dan kemuliaan ini, Aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua reader2 dan sesiapa sahaja yang mengenali diriku ini. Juga ampun dan maaf sekiranya ada perkara atau lontaran2 perkataan dan tulisan yang menyebab kan korang tersinggung atau terasa hati.

Jangan lupa jugak untuk perbanyakkan amalan dalam bulan zulhijjah ni. Ingat raya haji ni lagi besar fadhilatnya dari raya puasa. Rugi la kalau tak perbanyakkan amalan. Kalau ada duit nak buat korban tu boleh la buat. Lepas tu sedekah la sikit daging lembu tu kat sini. hihih. Boleh masak sup gearbox ke, sup tulang ke. kan best.

p/s: Raya haji kali ni tak sempat nak buat poster cun2, poster kat atas ni je sempat buat. hihi.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin