...








Wednesday, July 22, 2009

Solar ECLIPSE 2009

Hari in satu fenomena luar biasa yang jarang dinikmati dapat dilihat oleh seluruh masyarakat dekat ASIA ni(termasuk la Malaysia)...

tau tak apa dia HAAAA....tu la dia Gerhana Matahari.
Siapa yang dapat tengok tu kira antara orang yang paling bertuah la, pasal gerhana MATAHARI ni antara paling lama pernah berlaku dari yang sebelum2 ni. Kat Malaysia pun dapat tengok jugak antara pukul 8.23 hingga 9.00 lebih. Tapi aku tak dapat tengok pasal kat sini hujan(aduhhh). Tapi tak pe, dapat tengok gambar pun jadi la.

haaa...ni ada la gampar gerhana matahari bagi sesiapa yang terlepas nak tengok atau terlajak tidor sampai terlepas nak tengok....

gerhana yang dilihat dari india

ni pulak gelagat mereka2 yang sempat tengok gerhana tu......

bile sami india dah terpengaruh dengan watak cyclope dalam X-man

ni siap terjelir lidah lagi.Boleh lapar ke bile tengok gerhana??

siapa yang tak tengok gerhana hari ni memamg malu la.Tengok,anjing laut pun sempat tengok.

haaa,adik ni pun satu...orang dah bagi peluang bagi tengok gerhana...dia pergi tidur pulak

ok la.....itu sahaja untuk hari ini....
sorry la lambat sikit update pasal tadi blackout,so internet tak boleh pakai ~~~hihihi~~~
~~~so kita enjoy~~~

1 comment:

  1. TAk dapat tegok sebab hari hujan da..
    kena tunggu 123 tahun lagi nampaknya.. haha

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin