...








photography artwork tutorial tips

Friday, August 14, 2009

DVD cover art

setelah lama tak mengupdate blog...huuuu...
rindunya
hari ni tajk mengenai DVD cover art. Ape bendanya tu. DVD cover art ni cover untuk sesuatu cerita tu l yang ada kat depan DVD box tu. Tu la dia. Benda nya simple je. So aku jugak dah berjaya membuat DVD cover art aku sendiri.(hihihi). Tapi mungkin tak se lawa mana la. Maklum la aku ni bukan expert dalam bab mengedit gambar ni. So kat sini aku tunjukkan perubahan yang aku dah buat daripada gambar asal kepada DVD art cover .

Kat bawah ni la gambar yang menjadi mangsa aku (huah3).Gambar ni aku ambik kat internet je. So untuk jadikan gambar ni lebih drastik untuk aku punya DVD cover art. Aku bercadang untuk runtuhkan bangunan ni.Dan hasilnya...


ini dia...filem TOMORROW yang akan ditayangkan selepas RAYA nanti jangan lupa tengok tau(hihihi)

bagi mereka yang malas sesangat nak pergi kat wayang tu, korang boleh la dapatkan DVD dan Blu Ray version nanti ok....


"suppotlah industry perfileman ezhan artwork"

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin