...








photography artwork tutorial tips

Monday, October 5, 2009

model ku Black and White

huu~~~~akhirnya dapat jugak nak update blog ni di pagi yang hening dan penuh barakah ni. Lama betul aku tunggu nak upload gambar2 ni. Padahal 5 keping je. Tapi tunggu punya tunggu upload malam pagi baru habis (cis). Namun begitu (skema gile), aku sanggup menunggu bagi tak menghampakan diri aku dan peminat2 setia blog ni (ade ke org nak minat blog ni??) seterusnya membersihkan segala sawang2 yang melekat kat blog ni (hihi).

This time (speaking sikit), nak show sikit gambar model sepupu aku yang sanggup mem-volentiarkan (betul ke eja ni) dirinya untuk di-pergunakan aku. Motif gambar ni sebenarnya nak tunjuk rambut tu je, tapi sekali jadi ala2 kiko jean tu (hihi). SO kita enjoy....






( ni special pose maut rentak 1000 untuk korang )

p/s: total masa nak upload semua gambar ni ialah 8 jam....satu rekod baru di ezhan artwork. Nantikan gambar2 raya pulak (bila la tu agaknya kan )....skarg ni nak pergi repair DSLR dulu,ade problem...aduihh

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin