...








photography artwork tutorial tips

Saturday, October 17, 2009

Sayalah Pemenangnya

Hari ni aku masuk satu event yang dianjurkan oleh Media Club Malaysia France Institute. Nak tau event dia ape.....haaaa. Pertandingan Fotografi(hihi). Hadiah yang ditawarkan tak lah tinggi mana, tapi agak menarik jugak la (Rm200+sijil+cover page majalah MFI+2 frame gambar kecil+2 notepad). Ok la tu kan. Tema dia senang je "Unikl MFI". So dengan kudrat yang ade serta ketangkasan dan kelincahan aku dalam menangkap gambar ni. Aku pun snap la sebanyak mana yang mampu. So pada hari ini la diadakan pameran untuk gambar2 yang semua peserta tangkap tu. Lebih kurang 10 orang ambik bahagian. Semua gambar memang mantap2 belaka. Macam dah pro semuanya. Tapi kemenangan selalu akan berpihak kepada yang benar (hahaha). Dengan izin yang Maha Kuasa, setelah dihakimi selama 1 jam. Aku dinobatkan sebagai juara.....YAHOOO!!!!..... terima kasih diucapkan kepada memberku (Ainuddin) kerana sanggup meminjamkan Nikon D3000nya di kala Canon 450Dku dimasukkan ke ICU.

So ini antara sebahagian gambar aku yang aku select untuk masuk contest ni dan berjaya menambat hati juri...hihi


Ade lagi ni..........






p/s: sejak kebelakangan ni rase malas sangat nak mengupdate blog....(~_~"). Lagi pun final dah nak dekat. Gambar raye pun x publish2 lagi...aduihhh....so lepas ni maybe agak lame jugak blog ni akan tidak berupdate. FOCUS ON STUDY~~~~

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin