...








photography artwork tutorial tips

Sunday, July 4, 2010

10 Website Mencari Texture Terbaik

Hye geng-geng semua, hari ni aku akan kongsi lagi satu benda best yang korang boleh applykan dalam karya korang. Ingat lagikan hari tu aku ada kongsikan 20 Website terbaik untuk mencari inspirasi kan. So, hari ni aku akan kongsikan pulak '10 Website Mencari Texture terbaik' untuk korang bookmark kan supaya senang nak buat rujukan nanti (hihi)

Haaa, Texture ni merupakan salah 1 elemen dalam design. Texture ni mampu tukarkan mood dalam gambar dan secara tak langsung akan mencantikkan lagi gambar korang tu. jadi untuk memudahkan korang mencari texture2 yang menarik tak kira la digunakan untuk tujuan apa pon, aku telah senarai pendekkan 10 website yang aku rasa mempunyai kualiti texture yang 'the BooM'.

jom tengok website-website tersebut.....
















p/s: harap informasi ni dapat sedikit sebanyak membantu korang. Insyaallah aku akan buat 1 tutorial mengenai texture. Doa-doakan lah ye..

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin