...








Friday, July 2, 2010

Bila 'signboard' Mula Ber-Cerita

Sekarang dunia makin maju, rakyat makin cerdik, teknologi masih canggih. Medium untuk berkomunikasi pon bertambah. Sekarang ni kat mana2 pon orang boleh buat orang tergelak (paham ke?). Kat handphone, facebook, kat surat, atas meja, dalam tandas la, kat signboard pon org boleh buat lawak tau.

tak percaya, tengok ni....


(ape cerita sebenarnya ni...confius2!! ????)









(gambar ni telah buat aku gelak tak henti2 sebelum nak tidor....akhirnya terus tak boleh tidur..haha)
(Punyalah kreatif sampai signboard pon boleh buat cerita kan....isykh3!!!)

p/s: HAHAHAHA!!!! saja je skali skala nak kongsi benda menarik dengan korang. harap anda terhibur........

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin