...








Wednesday, July 28, 2010

For Sale! Nikon 18-105mm

Hye guys, hari ni aku nak jadi salesman kejap. Aku nak iklan kan lens kamera 'Nikon 18-105mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX (VR)'. Second hand dengan condition 8.5/10. Masih elok dan jarang digunakan.


Price: Rm800(Nego)
Include: 67mm Front Lens Cap, Rear Lens Cap, UV filter (unbox, waranty habis)
Condition: masih dalam keadaan baik. Tiada kulat(fungus), 8.5/10
COD: Bangi, Kajang, KL
Contact: ezhan_09@yahoo.com

Kualiti sama seperti dalam gambar. Sila tengok gambar lain di bawah ini...





p/s: tolong lah ye sebar2kan berita ni kepada rakan2 korang ye. Terima kasih! Siapa yag berminat boleh emailkan. ataupon komen je kat sini.

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin