...








photography artwork tutorial tips

Saturday, August 7, 2010

20 Website men-Download Font Yang Best

Hye Guys! Hari ni aku nak kongsikan dengan korang satu lagi benda best. Dah lama sebenarnya tak kongsikan website2 yang best ni. So apa yang aku nak kongsikan hari ni adalah berkaitan dengan Font. Kalau nak diikutkan Font ni ibarat nadi dalam komputer. Takde font, memang tak boleh nak tulis la kan. Kalau dalam design, Font ni adalah satu medium untuk meluahkan kreativiti. Sekarang ni dah ada berjuta2 fonts free yang kita boleh download kat internet. Tapi masih ramai lagi yang tak tahu kat mana nak download kan. So kat sini aku dengan gembiranya nak share dengan korang '20 Website men-download Fonts yang Best'.


Sebelum tu aku nak bagitau yang aku tak susun website2 ni tak mengikut ranking apa2. Semuanya random dan semuanya website yang aku rasakan best dan mudah untuk korang search font macam mana korang nak. lagi 1 (klik kat tulisan kalau nak ke website tu. takut ada yang tak tahu pulak nanti.hihi)

Apa lagi jom tengok....

p/s: harap korang semua dapat memanfaatkan perkongsian aku ni. Bookmark la mana2 website yang korang rasa best. Untuk tutorial photoshop, aku tak berkesempata lagi nak post. Sebab agak busy menyiapkan design untuk client. Bagi yang dah request tu, harap bersabar ye. hihi

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin