...








photography artwork tutorial tips

Thursday, October 14, 2010

Thank You!!!

Huu. Macam tak percaya je rasanya bila di umumkan pemenang bagi "pertandingan mendesign banner utama zaharuddin.net". Macam mimpi pon ada. Maklumlah, ni 1st time aku menang hadiah yang boleh dikatakan lumayan. Sebelum ni masuk mana2 pertandingan for sure tak kan menang punya.haha. Tambahan pulak yang hantar penyertaan untuk pertandingan ni hampir 100 penyertaan. Ramai gila tu. Memang aku langsung tak mengharapkan apa2. Dah la design pun last minit je, dengan kurang idea lah, nak cari stock photo lagi. Tak sangka semua tu amat2 lah berbaloi. (Siapa tak tengok lagi design tu boleh tengok post kat bawah)

So kat sini, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada pihak penganjur "zaharuddin.net" sebab telah memilih aku sebagai pemenang. Terima kasih jugak pada yang inform kat aku pasal pertandingan ni (aizuddin). Kalau tak maybe aku tak masuk pon contest ni. hihi. Tak lupa juga pada yang inform aku pasal keputusan pertandingan ni, aku pon sempat cek pasal keputusan tu betul2 kira2 pukul 1 pagi. Tu pun lepas balik meeting. Last sekali, terima kasih pada yang memberikan ucapan tahiah pada aku. Ada yang tak sempat balas lagi kat facebook tu. Thanks to all sebab selalu bagi support
p/s: Lepas ni lagi semangat la aku nak mendesign. hihi. nantikan next post aku ye...tehee~

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin