...








photography artwork tutorial tips

Monday, November 8, 2010

My Logo Design #2

Salam semua, memandangkan lagi seminggu nak final exam, maka idea untuk aku nak update blog pon dah berkurangan. haishh. Nak study pun tak de mood lagi. Maklumlah suka study last2 minit.Hihi. Nak main fb pon bosan, Member2 pon asyik tengok movie je. Maka alternatif untuk menghilangkan bosan hanya lah mengupdate blog. Ingat tak dulu aku ada tunjuk beberapa design logo yang aku design. Tak ingat ke? kilk sini.

Kali ni aku nak tunjukkan lagi design2 terbaru yang aku buat. Bukan lah tujuan nak menunjuk ke ape ye, just nak mintak pendapat korang. Sebab semua logo2 ni masih lagi di peringkat Beta. Hihi. Macam software pulak yek. Maknanya still belum muktamad la. Pihak berwajib tak confirm kan lagi design2 ni semua. [cliect]. Mostly design2 ni lebih kepada typography je sebab diorang yang mintak macam tu. So ini lah yang terhasil dari kotak idea aku. Amacam?

(Design logo al-ikhlas catering 1)

Ada lagi ni, jangan nak lari pulak...

(Design logo al-ikhlas catering 2)

(Design logo al-ikhlas residence 1)

(Design logo al-ikhlas catering 3)

(Design logo al-ikhlas residence 2)

(Design logo selebriti HQ 1)

(Design logo selebriti HQ 2)


p/s: Tu je koleksi yang aku ada buat setakat ni. Macam yang korang boleh nampak. Aku memang sangat noob lagi dalam design logo ni. selekeh pon ada. Korang rasa ada improvment tak dari design lepas? Maka aku harap korang boleh la bagi pandangan bernas dan membina pada aku ye. Tu sahaja utuk kali ni. tehee~ hihi

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin