...








Monday, November 15, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha 2010

(poster raya haji tahun ni. hihi)

Disebabkan esok dah nak balik kampung, aku nak ucapkan awal2 la. Maklumlah, kat kampung tu takde internet. Maka dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua umat islam seluruh dunia khususnya pada mereka yang mengenali aku. Siapa yang balik kampung tu hati2 la bila memandu tu, jangan asyik nak laju je. Karang tak pasal2 raya kat hospital. Moga hari raya haji tahun ni akan lebih meriah. hihi~

p/s: yeay! esok last exam...

blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin