...








photography artwork tutorial tips

Thursday, December 9, 2010

Saya Sudah Semakin Dewasa.

Yeay!!! hari ni hari jadi aku. So, hari ni hari yang penuh dengan senyuman. Sikit pun tak rasa nak marah2. Kat sini aku just nak ucapkan Berbillion2 TERIMA KASIH kepada korang2 yang dah wish birthday dan sentiasa mendoakan aku. Moga2 kita sama2 akan diberkati oleh Tuhan. Hari ni je dekat facebook aku terima lebih dari 200 birthday wish. 1 peningkatan yang amat memberangsangkan. hihi. Sebab tahun lepas tak sampai pun 200. Tu tak termasuk lagi yang bagi sms dengan ym. Thanks sangat2. sampai tak terbalas lagi post2 kat wall facebook tu.

Paling best sekali siap ada yang buat special blog post lagi pasal birthday aku ni. Memang tak tau la nak cakap apa lagi, hanya ucapan terima kasih yang mampu aku berikan kepada Bro framstone dan lina. Korang memang terbaik la. Inilah yang bestnya berblogging, walaupun hanya berkenalan kat dunia maya je. Tapi masih lagi boleh berkawan rapat walaupun tak pernah jumpa.Haa! tak lupa jugak nak ucapkan Happy Birthday kat Huda sebab birthday dia pun hari ni jugak (yeay birthday kita sama la ). Akhir kata

TERIMA KASIH SEMUA

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin