...








photography artwork tutorial tips

Thursday, January 27, 2011

Infographic: Evolution of BATMOBILE

Tadi waktu tengah syok2 surfing internet nak cari ilham, tiba2 terjumpa pulak 1 infographic yang sangat cool ni. Infographic ni berkaitan Batman. Woo, cakap pasal batman, aku minat gila cerita batman ni. Paling aku suka vehicle yg digunakan. Design dia superb dan canggih. Paling aku suka kereta "Thumbler" dalam cerita "Dark Knight". Rare gila la design dia. Dapat sebijik taruk kat rumah mesti semua orang pandang. haha. Ok lah. Infographic yang aku jumpa ni sebenarnya berkaitan Batmobile yang digunakan dalam animasi Batman dari tahun 1941 sampai lah 2010. Banyak gila rupanya design2 kereta batmobile ni. Baru aku tau bila tengok infographic ni.

Kalau korang pon nak tau ada banyak mana batmobile ni, jom tengok infographic ni...




haa, banyak gila kan batmobile ni. sampaikan aku terpaksa cut cut gambar infographic ni sebab besar sangat. haha. Agak2nya la, tahun ni ada tak batmobile baru nak keluar? Kalau ada mesti mengancam kan. Tak sabar nak tunggu kemunculan batmobile baru ni.

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin