...








photography artwork tutorial tips

Monday, March 21, 2011

Ezhan Artwork Official Facebook Page

Hai hai hai semua. Hari ni merupakan satu hari yang bersejarah buat blog ni sebab baru je beberapa minit lepas ezhan artwork dah pon melancarkan Official Facebook Page. Yahooo! haha. Mesti ada yang pelik kan, blog ni dah 3 tahun lebih tapi baru nak buat fan page sendiri. Ye, memang dulu aku tak nak pon nak buat fan page sendiri ni sebab malas nak manage. Tapi atas desakkan ramai, aku pun decide la nak buat fan page ni.

Pada mulanya aku buat page ni sebab aku nak delete formspring aku. Kat formspring tu dah banyak sangat spam sampaikan aku nak baca soalan2 kat situ pun dah malas. Di sebabkan spam2 ni la ramai yang betul2 nak bertanyakan soalan aku buat dek je. Minta maaf ye kepada yang bertanyakan soalan kat formspring tu. Sebab tu la lahirnya Ezhan Artwork Facebook page ni.

Facebook page ni pada aku akan meningkatkan lagi komunikasi 2 hala antara aku dan juga reader. Kenapa aku cakap macam tu, sebab:-

  1. Reader2 ezhan-artwork lebih mudah untuk bertanyakan soalan sebab rata2 semua orang ada facebook
  2. Tempat untuk reader2 atau aku sendiri untuk sharekan link2 yang menarik
  3. Platform untuk bertukar2 ilmu dengan orang lain
  4. Tempat yang sesuai untuk aku kenal dengan reader2 aku dengan lebih mendalam. hihi
  5. Untuk memudahkan korang mendapat update terbaru dari ezhan-artwork
  6. Tempat me-request sebarang tempahan design
  7. Tempat me-request tutorial2 photoshop ataupun photography.

Nampakkan fungsi dia. Sangat berguna kalau pandai di manfaatkan. Oleh sebab itu la, aku menyarankan kepada semua untuk me- "Like" page Ezhan-Artwork ni. Jadi la antara yang terawal untuk like. hihih. Kita meriahkan lagi pagi ni. Biar kecoh pon tak pe. Lepas ni aku dah tak nak gunakan formspring. Kalau siapa2 yang nak tanya soalan tu terus ke page aku ye.

Jom LIKE !!!



p/s: aku dah ada handphone baru. hihi

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin