...








photography artwork tutorial tips

Saturday, September 18, 2010

Light Trail Raya (pt.1)

Hello semua. Hihi. Baru sempat nak post pasal raya. Kalau tengok je gambar kat atas ni confirm aku rasa korang tau gambar apa tu. Haha! Gambar bunga api la kan. Kalau raya takde bunga api dengan mercun memang hambar la raya tu. Bosan gila. Bila dengar bunyi doom daam baru syok. Walaupun bingit telinga dengar, tapi perasaan puas tu tetap ada. haha

So, setap kali raya aku mesti nak buat light trail bunga api ni. Aku rasa mejoriti yg ada DSLR mesti buat gambar macam ni. Sebab benda ni senang je nak buat.Tapi ada juga yang tanya aku macam mana nak buat. Takpe aku akan ajarkan dalam (part 2) post pasal light trail ni ok. Untuk post kali ni korang just enjoy je semua gambar ni. Jangan lupa komen sekali ye.

Jom enjoy....

mercun naga * hati2 ye kalau nak main tu adik2 :P

hihi, bentuk ala2 ittik. ni secara tak sengaja

haa! ni pulak ala2 buah durian





Ni pulak taksub dengan cerita street fighter

p/s: kebanyakan gambar lebih kurang sama je kan kalau korang nampak. Haha. sebab takde idea nak buat bentuk apa. Nak tengok lagi menarik? tunggu next post. Confirm korang tergamam!

blog comments powered by Disqus
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Blog Widget by LinkWithin